Alle prijzen van de artikelen op deze site zijn exclusief verzendkosten.
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland snel en betrouwbaar met DPD
Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd
Betaalmethoden Nederland
iDEAL Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht. PayPal Met een PayPal account kunt u direct betalen voor al uw aankopen zonder dat er persoonlijke informatie over het net hoeft te sturen. PayPal is dus een hele makkelijke en veilige betaalmethode. Om te kunnen betalen met PayPal, moet je je eenmalig registreren. Dit kun je het beste doen voordat je een aankoop doet. Na de eenmalige registratie kun je ten allen tijde gebruik maken van de PayPal rekening. Op de PayPal website kun je heel eenvoudig je tegoed online aanvullen. Het geld is direct beschikbaar voor betalingen of aankopen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.Overige informatie
Garantietermijn
Op alle artikelen is wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien u aanspraak wilt maken op de wettelijke garantie, dient u het defect binnen 2 maanden na constatering te melden. Hierna heeft de u de mogelijkheid het artikel te laten herstellen (indien mogelijk), is reparatie niet mogelijk dan mag u een vervangend artikel uit zoeken, of kiezen voor teruggave van het betaalde bedrag. Deze garantie vervalt wanneer:- u, de koper zelf heeft getracht een gebrek te herstellen,
- u, de koper de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet (goed) heeft opgevolgd,
- u, de koper het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is.
Klachten- en Geschillenprocedure:
Het is vervelend als u na uw aankoop een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Daarom vragen wij u om uw klacht zo spoedig mogelijk door te geven aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, per post of telefonisch. De medewerkers van onze klantenservice zullen de klacht in behandeling nemen. Na ontvangst van uw klacht of opmerking krijgt u van ons een bevestiging, waarna we er alles aan doen om u zo snel mogelijk te beantwoorden. U kunt uw klacht op de onderstaande manieren aan ons melden:- Neem eerst contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
- Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo volledig mogelijk per brief, fax of e-mail t.a.v. Afdeling klantenservice. Wij zullen uw klacht opnieuw bekijken en indien mogelijk, u alsnog een passende oplossing proberen te bieden.
- Wij streven er naar uw klacht binnen 1-2 werkdagen naar tevredenheid op te lossen.
Retourprocedure:
Mocht u een product willen retourneren dan is dit mogelijk. Stuur een email naar info@finesse24.nl/ Geef in uw email aan uw ordernummer en welk produkt en hoeveelheid u wilt retourneren. Verpak het bestelde artikel, in de originele verpakking en/of aanhechting van de labels (indien redelijkerwijs mogelijk) of een deel hiervan en zend deze retour aan : https://www.finesse24.nl/ Valkruid14 7891WG Klazienaveen U kunt zonder opgave van reden binnen 14 dagen na de ontvangstdatum produkten retourneren. Hiervoor gebruikt u het Europese modelformulier voor herroeping die bij de levering is bijgesloten. Terugbetaling van het aankoopbedrag en eventueel de verzendkosten van de heenzending (!) geschiedt binnen 14 dagen. De koper is zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het produkt en bijkomende kosten. https://www.finesse24.nl/ gaat er vanuit dat de koper de zending op dezelfde wijze retourneert als hoe hij het ontvangen heeft, en waar nodig verzekerd verstuurt. Vraag altijd om een verzendbewijs bij de aanbieder die u pakket retourneert. https://www.finesse24.nl/ neemt geen verantwoording voor zoekgeraakte retour produkten. Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het al in gebruik genomen? Voor al je aankopen geldt 30 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen krijg je van ons dan ook een deelvergoeding tot een maximum van 75% van de aanschafwaarde.Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd